href='http://h1.ripway.com/mommypinky85/mommypinkyorange.css ' media='screen' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Blog Archive

( : layann sajee : )


Tuesday 13 September 2011

grrrrr

kay , arini aku tatawu nak cite ape . haha . kesian kesian . tp kan , arini aku ngn geng aku mkan d0nut kat sk0la . wahhhh ! sedap nye . saye suka , saye suka . haha . sengal tul . cite psal mkanan pulak . 0oh tidakkk ! maken chubby aku ntie . kehkehkeh . eh ? eh ? skrg ni kan , fb aku dah mcm dulu balek . ramai 0rg IM aku . h0ho . time aku c0uple , tadew sape p0n na IM . tp bile aku kate aku single , mak aiiii ! laju aje 0rang IM . h0ho . tp kan , aku mcm malas je nak layan .

sebab - sebab nye :

  • d0rg suke sngt taep "em , aaa , eerrr , 0kay" and s0 on lah kan . heloo , kau IM aku , kau ckap bende tu jee ? srupe mcm kau tayah teg0o aku kan ? hahaha .
  • aku malas lah nak intr0duce name aku pe semua tu . penat meyh s0rg - s0rg tnye . heishh .
  • penat . malas nak menaep . haa , yg ni memang selalu aku buat . sebab tulah aku 0ffline chat . malas lah . penat ~
  • suke nak pakse - pakse , c0ntoh , nak n0mbo . da bnyak kali aku kate ta b0le , ta paham bhase . malas aku na layan .

hmm , rase nye ade bnyak agy . tapi ini jelah yg mmpu aku taep . mcm aku ckap , aku malas nak menaep lah . hahaha . tapi ade jenis lah kan . yang mane yang aku suke layan , aku layan lah .

sebab - sebab nye :

  • pandai berb0rak .
  • pandai amek hati aku .
  • hands0me , pretty , cheh ! pilih bulu jugak aku . haha . tadewlah . gurau shaje meyh .

and s0 on . aku malas lah nak hurai kan semua . capekk deyh . huhuhu . hm , jdi law sesape teng0k aku tak layan tu , k0rg paham - paham lah sendiri kay . hahaha . 0ky , that all . bye .

No comments:

Post a Comment